iklan

Wednesday, March 25

gua lupe satu pekare penting

u all da cube gua punye resepi rojak.. bagi mereka yang belum.. cube la.. bagi mereka yang belum mencube.. tentu rase tak sedap kan.. gua da agak da.. gua lupe satu ingredient yang paling mustahak.. petis.. u all tau tak ape tu petis.. sebenarnye ye orang kate otak udang tapi gua sendiri tak tau dia wat dari ape.. kalo dulu brand ye gambar baby cine tengah meyiarap .. popo tak silap name nye .. sori la aku da lupe brand ye .. tapi la ni orang kite.. ade da yang pandai buat .. tapi jngan beli petis rojak.. beli petis asli ..rojak nye kite wat sendiri.
letak la petis ni sikit aje da ok .. kalo nak tambah sedap ltak lbih skit..

selamat mencube

tima kase kerana sudi membace..

ps.. si-"minah market" ni macam mane hari ni .. betul betul menggode aku.. last2 hour ye naik.
benjamin gelar gerak laku pasaran ni mr market.. tp aku panggil ye minah market kerana banyak kerenah nye meyerupai gelagat pompuan.