iklan

Friday, October 22

maaf zahir batin.. raya korban

sebagai orang muknin kalo aku bole di gelar satu .. maka ini aku memohon maaf kepada semua kaum muslimin dan muslimat sekiranya kata aku.. perangai aku dan perbuatan aku yang kurang ajar dan cakap aku yang menyinggung semua ...terutama

doktor gigi kat putrajaya.. kerana aku mengadu katt bos kerana dia tak mau cabut gigi aku
ustaz n Aziz.. mengumpat akan kelakuan dia yang aku tak suka
abang ajis,, berbalah kerana politik
surau al fatih .. kerana menegur buka kaset kuat sangat
jaring kerana mengumpat kau.. kerana bayaran aku tak dapat aku terima
mak aku yang tak sempurna aku jaga
semua ahli keluarga aku yang aku selalu berleter.. khusus isteri aku

amaaf aku semua dan sesiapa yang kenal aku ... sekiranya aku tersilap kata... maaaaaf