iklan

Sunday, April 5

thanks with million thanks

pertama nye aku nak ucapakan ribuan terima kase pada semua mereka yang sudi mengajar aku tentang saham.

aku ni yang "lampi"( lambat pick up) amat sukar untuk menerima pengetahuan tentang saham.. apa lagi pemahamam yang mendalam mengenainya.. kekadang pekara ni amatlah memalukan diri gue sendiri. Besar lah harapan gue bagi mereka yang telah mengajar gue.. agar mereka dengan jujur dan rela hati mengizinkan gue mengamalkan segala ilmu yang telah diajarkan kepada gue.. walaupun kekadang aku dapat rasakan pengajaran yang mereka ajarkan hanye 65% saje dari yang sebenarnye.. (ialah tak kan mereka nak ajar 100%...kalo free punye lagi tak gune)

kepade semua semua guru guru yang telah mengajar gue atau mereka yang telah aku berurusan dengannya aku ucap bebanyak tima kase.. aku mohon kau dengan rela hati mengizinkan aku untuk mengamalikan ilmu ilmu tuan.

niat mereka untuk melihat aku cemerlang dan berjaya akan aku tunjukan kepada mereka kali ni..

harapan aku kali ni dalam this new "next" bull cycle hanya sekadar permintaan yang kecil aje dan Tuhanku maha luas rezekinye pada hambanye...(khususnye aku untuk memperkenankan permintaan si bengap ni ..ameen)
1.. merc clk 300( bukan second hand)
2... pergi sekali lagi kemekah kali ni v v vip punye suite( tak la berasak mcm dulu)
3... bangloo (ade swimming pool punye )
4... rahsia

kepada semua cikgu cikgu berikut aku mohon.. agar doa kan pada gua muge2 berjaya..



1.. mr jim sinclair..tima kase ats sijil dan pin emas ( aku da dapat grrap)yang dihadiahkan kepada aku.. banyak lagi nak cakap pasal this man... akan sambung lg
(sijil tu ori punye tau bukan ciplak... sori ye.. ni bukan riak atau ego )
2. mr.david duty from common sense commodity...dia ni beri aku CD dan fail besar kat aku
3.. mr.richard russel from dow theory letter yang memperjelaskan elliott
4 mr.steve horchberg from elliott international yang rajin menjawab pertanyaan aku
5. mr.bhavani yang memberi aku sofware take stok
6.. mr.See yang pertama mengajar aku tentang TA memperkenalkan aku software Elwave.. Advance Get.. PTA dan omnitrader.. metastock.. sori mr.See aku tak nak langgan lagi data kau .. mahal sangat.. la ni aku wat sendiri
7.. Trader Dan Norcini yang mengajar aku paten "Rhino Horn" dan Fishing Line

( esok sambong lagi cakap pasal cikgu cikgu aku ni...banyak aku nak sebut )

kite henti merepek pasal topik kat atas mari kite alehkan untuk esok..Esok hari undi kat bataang Ai.. BN menang.. Bukit Selambau PKR agaknye..(ada 20 calon.. pening bebetul nak pileh..termasuklah mamat remiser bertanding.. kesian dia tak dapat nak trading esok) dan Bukit Gantang Pas menang.. tu ramalan gue..

mungkin hari ni 6april Mr market ni akan bergerak dalam wajaran yang ketat dan keputusan esok akn merancakkan lagi swing dan mood mr market ni .. dan ni bergantung kepada outcome keputusan p/raya esok..
semua pengundi pilih lah bebetul .. jangan pileh pemimpin yang akan menghianati amanah dan kepercayaan tuan puan semua.. slamat dan beraya berundi

ps.. pada pandangan gue..semua pemimpin yang anda pileh same aje.. "peel" dan sikapnye..tada satu pun mewarisi sikap "OMAR" ..cume baju aje yang berbeza... ade hijau .. ade biru pekat dan biru cair..