iklan

Tuesday, June 28

bull terus menang.. so kini sedang mencega p chem untuk beli

klci menunjukan ia akan terus naik sejak 2 minngu yg lepas

fakta 1
secara minda dan mengikut sistem yang aku pakai maka klci telah pun trbina maka berani lah aku nak beli saham saham yang terkandung didalam klci..

fakta 2
ini chart dari etrend yng menunjukan signal beli telah terjadi kat klci....
tspc ialah 10 secara manual kalo best scan ialah 0. aku taksuka secara best scan kerana ia memberi terlalu banyak signal.. kerana cara aku ialah mid term untuk tu aku buat 10 secara less sensitif..


sila lihat chart klci  ni

kedua pekara ni memberi keyakinan untuk aku mencari apa jenis saham yang aku rasa akan melonjak sekiranya klci akan melonjak.. la ni dia main sikit sikit dan buat range aje sebelum nak naik.. ini tektik yeorang untuk menakut kan orang kecil spt aku supaya tak beli

aku rasa pchem ni dalam process nak melonjak tp aku belum beli lagi,, kerana chart pc ni dalm estrend belom keluar sinal untuk momentum nya bergerak




Untuk itu maka aku  pun bersedia untuk mencega  saham P-chem yang boleh di beli kelak ..