iklan

Thursday, June 23

antara 2 pilihan.. bull terus menang ..

dalam hidup ni setiap saat atau ketika pasti aje kita perlu buat pilihan.. adakala nya pilihan kita betul ada kala pilihan kita salah

dalam membuat pilihan sebagai insan kita hanya dibekalkan sekadar akal untuk membina dan berfikir untuk menjurus kepada pemilihan ..  fakta yang telah tersedia maka kita maka kita terus berandaiaan yang kita berfikir lalu kita membuat pilihan ... andaian ni lah selalu membuat kita berjaya atau gagal...

sekiranya fakta yang tersedia kita berjaya merobek dan terpeinci menganalisa apa yang ada didalamnya maka jadilah kita insan yang dapat meramal masa depan.. kalo tak 100% tepat 83%
 jadila

fakta 1
dalam fakta ni ni aku berfikir sendiri dan apa yang aku dapati dalam sistem ni uptrend telah confirm terbina
internal stoch dan macd up
po- akan pergi minima 1650
mav- move up
modified trend line is up

so I will take my risk to be in... kalo salah then cabut cut loss


fakta 2
dalam fakta ni bukan aku yang berfikir tp software esctrend yang berfikir untuk aku..
dan dalam parameters yang aku guna semua default kecuali tspc aku guna no 8..

ia telah memberi uptrend



walau hebat bagaimana pun aku bukan tuhan yang dapat 100 tepat
tapi inilah risiko yang diambil untuk bizness ni
kalo salah kita cutloss