iklan

Saturday, November 21

mana hala tuju klse

dalam TA ianya adalah keberangkalian saje.. yang pasti ialah tindakan mesti diambil setelah indicator betul betul dah jadi.. bukan kita anggap atau agak ianya ia akan jadi tetapi ianya adalah apa yang mata kita dilihat sesuatu dah terjadi.. lepas tu baru amek tindakan.. da terjadi maka take action.. remember PO paten VI dan trendline TLMA

apa gerak laku klse yang telah terjadi dan dimana arah tuju pengukur gerak saham di bursa kita...

sekarang mari kita lihat klse punya chart...........




Walau ape jua orang ramalkan dan penganalisis saham meramalkan.. namun pergerakan ci kini mase lagi mahu menaik yakni uptrend.. walaupun ianya sudah terlalu extended dan melebehi PO yang aku jangkakan (siapa aku yang pandai meramal CI aku bukan ahli nujum dan siapa aku dalam market ni cuma sekelumit zarah yang ingin menumpang sikit kaseh dan belas ikhsan untuk tumpang sekaki) tetapi kehendak market itulah.. ianya maseh mahu naik lagi...sehingga patten aku dan tlma aku maseh OK anngap saja ci nak niak.. mungkin terdapat sikit kelemahan dan power ianya ada tapi kita lihat minngu ni apakah exhaustion dan momentum mulai set in.. tu aku punya mata lihat mungkin ramalan pembaca lain.. Adios belah dulu