iklan

Monday, April 19

why i lost knm

innalilla wainnna illa hirajiun.. ya alla ganjarila musibah ni dan gantilah ia dengan yang lebih baik lagi....

why I lost this *%&@!...
first aku tak ikut system aku..
then I cut lost ikut sistem aku..
my emotion tak tahan yang dia nak jatuh lagi...lalu aku jual

what I had learnt
first I MUST follow my sistem and always remember tak semua yang kita buat akan untung its all 50:50

dalam erti kata lain dalam dunia ni rezki ur must work hard.. tuhan da beri kau akal dan tangan...tak kan dia nak suap rezki tu dalam mulut kau.. banyak kerja lain lagi dia nak buat.. siapa aku... aku bukan wali.. subuh pun banyak kali da tinggal.. almost setiap hari.. maaf la Allah aku ni muslim dan aku tak kan buat lagi .. aku takut nak janji tapi aku akan ushe... maaf ya tuhan