iklan

Wednesday, March 24

pindah balek

17 mac 2010
selamat tinggal JH sepang aku tak tahan duduk kat sana.. aku da pindah balek ke putrajaya .. walaupun aku benci tp aku suka kat sini sebab senang sikit .. internet laju kawasan ok dan lain lain prasarana cukup .. tp bila da pencen jangan duduk kat sini ..sebab nya rumah sini kurang qualiti tp kos of living kat sini mahal.. cukai pintu 5x ganda dari kl.. kalo aku cakap semuga duduk kat sini dapat ketenangan dan murah rezeki aku takut tak dapat pulak ialah macam aku doa doa kat JH tu yang aku minta tu yang tak dapat.. tak tau la apa punya karma buruk aku buat dulu.. oooo yang maha ESA please la rahmati aku..

aaah... kita balek pada topik yang paling penting ia itu stok market.. apa yang telah berlaku pada saham aku..

MBB
apa dah jd pada MBB..nampak ok .. aku hold on .. sebab aku ni bukan trader aku nak tunggu ianya sebagai pelaburan aku.. ikut sistem yang aku reka dan tested.. minta kali ni jd.. hai harap lagi.. kenape aku bukan trader aku tak mau penat duk bayar fee broker bebanyak.. tension ooo duduk kat monitor computer ni.. profit 41 sen




KNM
si malaon sial bahlul KNM aku tu aku tetap pegang.. aku tak buat cutloss maupun average down.. pi mampus la dia.. sial setan punya saham orang lain naik melantung semalam si KNM jatuh teruk ke 75 sen... loss 12 sen



overall picture
dalam kajian aku ...kajian ok .. ni bukan rasa ok.. overal saham ni nak naik selagi rm kita ni dalam menaik.. SnP oo tu us punya yooo.. aku kaji dia akan naik