iklan

Tuesday, February 9

yo yo aje KNM naik gap 80.5sen





last week punye la knm berlagak .. macam terrer aje ia gap from 75sen to 80.5.. yang peliknye jumaat lepas saham laim semuanye jatuh .. dia aje berlagak naik.. ape agaknye aku pun tak tau.. sebab dia naik kenape.. mereka yang pandai tolong la beritahu aku...

kenape aku cakap 88 sen kalo dia naik dia kan uptrnd.. u tengok la dia melebehi all waves at waves 1 is over 88sen

kalo aku tengok maka ci kini da sampai masa nya ia tengah buat coreection yang teruk sikit setelah ia naik dari nov 2008 lagi setahun dia up trend ..walaupun dalam dalam uptrend terdapt sesikit coreection... hanya sekadar sesikit aje.. tapi kali dia nak buat correction yang baik punye .. kalo tu sesiapa yang telah terbeli sabar la ,, kalo ada duit boleh tambah pegangan.. bagi si Sial aku tu pi mampus la dia aku simpan aje la..

sorri lazer sikit mulut.. tengah marah ni... BAIIIIIIIIIIIII